Obaveštenje o neuručenim rešenjima RATEL-a za naknade |
ponedeljak, 30 decembar 2019 19:55 |
Više radio-amatera se požalilo da su očekivali rešenja o plaćanju RATEL-u naknade za korišćenje radio-frekvencija, ali da im rešenja nisu stigla. Neki su obavešteni da su se rešenja vratila u RATEL neuručena. Savez je kontaktirao RATEL u vezi ovog problema i dobio sledeće pojašnjenje: - Ko je primio obaveštenje i nije dostavio primedbu i dobio je rešenje treba da postupi (uplati naknadu) po rešenju. - Ko nije primio obaveštenje ili nije primio rešenje može da se obrati RATEL-u za sve dodatne informacije. Kontakt osoba je Tanja Ivanović, tel. 011/2026-804, imejl Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli . Rešenja o plaćanju naknada vas obavezuju da naknadu platite u roku od 15 dana od prijema rešenja. Rešenje se smatra uručeno i ako se pošiljka vratila u RATEL. Ukoliko ne platite naknadu u roku očekuje vas tužba i prinudna naplata pa je bolje da to izbegnete. Ukoliko ste očekivali da dobijete rešenje a nije vam stiglo proverite u RATEL-u njegov status. Podaci za plaćanje naknade se razliku od rešenja do rešenja i ako niste dobili rešenje samo u RATEL-u možete saznati kako da platite. |